FÖRLÅT

Heejj förlåt at jag inte bloggat på en vecka typ, men det har varit endel konstigheter å jag va inte kappabel till dator. fårlåt återigen men nu ska jag skriva sjukt mkt å ladda in bilder så ni får ont i ögonen av att titta på alla(aa) men iallafall, änså länge så har jag bara varit hemma å tråkat tagit lite bilder å tråkat ännu mera.
Men det är ändå en vecka kvar så det är ingen panik.



Baka en tårta i.. fredags? Aja en kola tårta tyyp, faktiskt god *förvånad*


Saknar min halvsyster sjukt mycket. Snäppet-Under-Syster.
Att vara utan dig är som att sluta ta en dråg. Lika jobbigt, och jag är i behov av dig.
Saknar alla vänner jag inte träffat på hela ca3 dar eller mer.!


&jag saknar dig älskling HUR MYCKET SOM HELST.
Orden beskriver inte ens helften av min längtan.
ÄLSKAR DIG.


YEEES

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0