HÅRET ÄR DET BÄSTA MAN HAR

Tjabbaa

Vi sitter nu med varsin hår-inpackning i våra hår. Vi ska snart gå och skölja ut det för vi har snart haft det i 2-2,5 timmar. Jag längtar tills jag får se/känna resultatet. Ikväll kommer några efterlängtade hit, blandannat Saga.!
Jag kännner på mig att denna kväll kommer bli underbar. Det känns i magen.

Jag vågar inte lova att det blir bilder idag eller tidigt i morgon, för att i går när jag skulle ladda upp
1 bild så tog det nog upp till 5-7 minuter om inte lite mera. Så om jag tar några bilder så laddar jag nog upp de när jag kommer hem. hihihihi. Men jag kan försöka med nån/några enstaka. Hatar inlägg utan bilder förstårni.

Nu på orgon har vi hunnit sjunga singstar, en sak vi båda tycker är hur kul som helst. Det finns en låt som vi ÄLSKAR att sjunga för att den beskriver så mycket hos oss båda. Mer säger jag inte. Men nu ska vi nog gå och skölja ur det. Vi använder Nivea eller nåt liknande för dig som undrar. PUSSISHEJJIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jesper å markus? ;) ;) ;) ;)

jag är inte helt dum ;)

man är inte med någon om man inte känner lite extra;) ;) ;) ;)

2010-04-30 @ 16:40:48

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0