HEJAHEJA FRISKT HUMÖR


Steg upp tidigt för att fara ut och springa med mamma min. Ganska trödt med tanke på tidigt på morgonen, förbannade slatterknä som inte värkar funka på asfalt och så nån mystisk magont som alltid ska dyka upp när jag väl ska ut och springa. Så nu sitter jag här ny duschad och hoppas på att det fina vädret stannar över dagen så jag hinner sola lite kanske. Längtar sjukt mycke tills jag får lite färg på kroppen så jag slipepr den likbleka hyn. GYLLENBRUN ska jag satsa på att bli till sommarn och VÄLTRÄNAD.

Sen idag ska jagg väl bara vara hemma hoppas jag, är som sagt trött i knäna efter i morse. Sen i morgon böörja skolan (
jätte taggad? naaa..) inte världens roligaste. Dessutom har vi bad. Om vi har tur så skulle de bli såhära att bara tjejerna i 7a/b ska bada tsm å inte 7a/b för sig själva. Inte för att det är nåt fel med killarna,men det känns tryggare om det bara e tjejer. Och Patrik får vi ju inte glömma. Iochförsig så blir det trångare vid speglarna om alla tjejer ska spegla sig osv. Men aja, ha en bra dag nu när solen står på topp. ♥


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0