'SORRY MOHAMMED ABOOO'

Har inte kunnat skriva för vi hade inget intrnet hos Agnes så jag kan berätta om allt nu ist tänkte jag.

I går begav vi oss till Angepangepö vid 8 tiden på kvällnn. Vi hade hyrt filmer som vi skulle se. "Paranomal activity" ( tror det stavas så ) och någon annan film som var hemsk. Eller den var bra med AS LÄSKIG. Eller båda var grymt hemska. Före vi satte på filmerna så gick vi ut och träffade Anton och Jesper. De följde då med in och vi hedd på 'Paranomal activity' asså jag skiter i stavningen(aa) Den börja bra och fortsatte lika bra. Men sen var de två grabbs som satt å skaka så mycket, och va asräddda. Och så klart skulle jag ju sitte mellan de båda så jag fick ingen kudde å skydda ansiktet med om det blev allt för mycket. Men vi alla överlevde mot alla odds. Sen va de två små kvar ett tag å vi flumma oss igenom klagomål osv. Jag satt å hängde läpp men det vara inte länge för det blir en sån glädje när de två är i närheten. Sen for de och vi satte på nästa film.






kvällen var oslagbar.


Kommentarer
Postat av: Matildaa

Ok, vad trevligt! ;)

Måste vara kul att ha såna kompisar!

2010-04-17 @ 19:50:37
URL: http://daahbruden.blogg.se/
Postat av: liiiiiine

sööööt bild på diig:)

2010-04-18 @ 15:12:55

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0