'SWEET ASCAPE'

Sitter nu fortfarande här i underbara avlägsna gäddträsk med trippel-trion, pllanerna är nog att jag ska stanna här en natt till än så länge ialla fall och slipper stan för ett tag. 4 dagar kvar till skolan börjar och jag ska försöka njuta av tiden i friheten innan man måste släpa sig iväg till skolan igen. Idag har vi typ bakat, sovit, ätit skrattat, sjungit,sett tv, ja säg nåt som vi inte har gjort.. Sen vet jag inte vad det blir, vi kanske måste splittras för ett tag eftersom en duo måste hem tråkigt nog. Så då är vi inte längre "fantastic 4" *hah* min humor, nåt jag tyvärr måste stå för. Men ska vara mer social med de andra, PUSSHEJ.
 
vem ä vem..?


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0