VANLIG KVÄLL

Kom nyss hem ifrån tjärhovet , va där med Henrik samt andra som var där borta. Haft en bra kbäll tyck jag väl ändå. Ångrar att jag inte tog med mig kameran när jag väl for till Henrik för annars hade ni fåt se på ett å annat..

För det var nämnligen såhära att Henrik ville pröva mina tights( stavas?) Asså ni vet, dom blåa. Och meddans han väl var igång tog han på sig koftan åxå. Jag skule ha tagigt med mig kameran.


desse byxen


och denne kofta.

I morgon är det träning och skola, nu blev det fel ordning men jag tycker att ni bort förstå. Just nu sitter jag och ser på Sex rehab, faktiskt bra fattar inte varför jag tycker det men ajaja.

Btw
nåt jag kom att tänka på.. JAG HAR SAMMA POSE PÅ BILDERNA HÄR OVANFÖR!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0