NATTISPUSSIS

Kom på en sak! En sak som hände på stan... En kille som har en "skada" eller vad jag kan kalla detta just nu, ganska kristen av sig åxå, men iallafall kom han fram till oss på stan idag då vi satt på en bänk å ba: Får jag filma er? Å vi tänkte ju i stil med : jaha, varför går han runt å filmar folk mitt på stan?! Men okej de blir en kul grej. Sen skämta jag å sa "nu är jag med på tv" å då sa han att de skulle va med i en musikvideo för typ klassisk rock´n roll till en låt som hette sverigesverige eller nåt, har glömt. Då skulle vi som sitta å låtsas vänta på nåt, så vi satt å små snacka med varann å jag drog upp mobilen och klicka på den. Sen stälde han sig på sidan och sa att vi skulle titta upp mot solen alla samtidigt, å vi fick göra om de ett par gånger för vi lyckades inte göra de samtidigt, men alla skratta ju för folk på stan tittade ju ( vi satt nästan mitt på torget ) å vi tyckte de ju va skitkul. Så villa bara dela med mig av nåt roligt och ovanligt.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0