STINKY TINKY BLÄ

Ikväll åker jag å Frida hem till mig in till stan, hihi. Men jag berättar mer om dagen då för nu har jag nåt annat att berätta!
Dom har ju en hängmatta på gården som är som vid en slänt, så satt ja och Frida där å gjorde fart, sen som stod vi upp båda, sen släppte Frida helt plötslig å jag som var helt oförberedd far ju baklånges å landar på gräsmattan, å vi skratta ju för de var ju skit kul, sen känner jag hur de stinker å ställer mig upp......... Där under min mage ligger då två eller tre platta bajskorvar! Alltså de är de äckligaste jag varit med om på länge, men nu var ju Frida å hennes mamma så snäll så de tvättar min tröja, hihih. Annars hade vi nog dött ibilen på väg till stan. hahha. Amen see ya soon, och kom ihåg, hundbajs stinker...... BOKSTAVLIGEN.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0