Terrible thought

Imårrn ska ja in till akuten(?) Iallafall så ska jag ta bort en ben-flisa som slitits bort ifrån lårbenet när knäskålen hoppade ur led om ja inte minns helt fel. Så nu vet både jag å ni vad felet på mitt förbannade knä äär. Tyvärr vardet så, så att de ska tydligen pilla i mitt knä å försöka få dit flisan, får myror i fingrarna av bara tanken så jag vet inte om jag överlever morgonen........... Men tur var ju att de inte blir nån operation eller nåt, eller ska inte ropa hej innan jag är över bron, vet aldrig om de kanske slutar med de? Alltså när nu skrämmer jag upp mig själv.

 


<-- Runt Vanligt -->


Kommentarer
Postat av: Nicke

he kommer gå bra vilket fall som helst :=

2010-08-31 @ 22:18:03
Postat av: Madde

Ska tänka på dig! Det kommer att gå jätte bra :) Kram <3

2010-09-01 @ 07:25:30

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0