2 dagar på 1 dag

Dag 26 – Mina rädslor
Ja, så klart så är jag livrädd för saker som inte går att förklara - onaturliga saker som spöken å andar osv. Är mörkrädd, rädd för de ssom finns i mörkret och vad som kan hända i mörker, + rädd för att gå hem själv när de är mörkt ute. Men sen, är jag rädd för att bli övergiven, att alla vänner upphör kontakten med en. Sen också att inte hitta någon att älska när man bli stor, att få leva själv tills man bli gammal. Är dörädd för att nån i familjen/släkten eller vänner ska gå bort, om jag försöker tänka tanken på att nån i just familjen som står mig närmast ska dö eller försvinna börja jag nästan gråta på direkten, de går inte att föreställa sig, å dom som de har hänt nåt sånt hemskt för tycker jag är otroligt starka för jag skulle knappast bli riktigt frisk i hjärnan om nåt sånt skulle hända, de mina vänner, de är rena skräcken för mig.



Dag 27 – Min favoritplats
Helt klart stockholm!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0