Dag 03 – Mina föräldrar


Min mamma heter Helena Magdalena Roberg & är 39 år gammal, och en super mamma. Hon har inte alltid bott här i lycksele utan föddes (om jag inte har helt fel) i stockholm och bodde där ett tag. Hennes pappa (morfar) bor kvar där borta, samma sak med hennes (halv)syskon, Malin och Mattias.
Min mamma är oftast glad, smått galen, har sin egen humor, och om jag vil kan jag alltid prata med henne, om vad som helst, både hon och pappa ställer alltid upp för mig även fast jag kanske inte alltid "betalar" tilllbax, eller gör nåt bra tillbaka. Men ja kan garantera att jag försöker. Hon gör det otroligt bra med att klara av rollen som mamma i våran familj, ibland kan vi va som 5 små jävular och så en smått galen pappa som ibland kan räknas in som ett 6e barn, så ja, hon är nog en super mamma.

Min pappa heter Per Albert Nicklas Jonsson och är 42 år gammal, har är född här i lycksele därimot, samma som mamma så är han en super bra pappa! Allt han vill är att lära oss växa upp till bra människor, både han och mamma har lyckats med det, förmin del känner jag iallfall, dom andra har nog sina erfarenheter nu. Pappa kan lyckas att ta fram barnet i sig, som ja sa så är han familjens 6e barn ibland, sen ha han en sån speciell humor.. + att han alltid är glad. Han ställer upp för mig med allt, (ibland) pengar, skutjs till byarna och massa mer.

Mamma och pappa är inte gifta, men de har varit tillsammans i 18 år. Några saker dom har gemensamt är att båda har ett hjärta av guld +  att båda älskar coca-cola som är nåt som jag måste ha ärvt. Älskar er.Verkligen.
Alltså ja hoppas ni förstår att de är gammla bilder, mycket roligare då. Kan upplysa om att bejbusen på alla bilder är jag;$


Kommentarer
Postat av: mammi

Du vet väl om att du är alldeles, alldeles underbar!

Älskar dig ända upp till stjärnorna och tillbaks.

2010-12-04 @ 20:20:02
Postat av: Pappi

Älskar verkligen dej HUR MYCKE som helst gumman. Hälsn./brorsan

2010-12-05 @ 10:36:00

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0