Dag 06 – Min dag

Vaknade kl.6.30 av att alarme ringde, tryckte på znoos(ööö stavas?) och sov ytterligare exakta 9minuter, men sen gick jag ändå upp 10-5 minuter i 7 och fixa mig å borstatänder å åt frukost osv. Sen fick ja skjuts till skolan, ööh, ja sen hadd va vanliga lektioner som typ so, no, matte, engelska, hanledning, idrott. Ja och på idrotten hadd vi volleyboll, och såklart är jag (inte)född till volleyboll spelare, men efter idrotten jaga jag gabriel med mina stinkande skor å de gjorde min dag, fast sen kasta han en i huvet på mig å då blev jag depp igen, eller inte.

Och efter skolan så följt lovisa med mig hem och åt här osv för att vi sen skulle kunna fara på mysak och bygga pepparkakshus,WIHO. Fast, vårat blev inte så snyggt, jämnfört med andras då. Fast ja hadd ganska roligt ändå.♥



Och nu så gör ja mina övningar som ska hjälpa knäna. De va min dag, ganska vanlig dag.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0