de du inte vet om dig själv - vet alla andra

Haft funktionshinder dag eller vad de hetter, fick pröva på att ha nedsatt hörsel och asdålig syn, så frustrerande att se lite men ändå inte se ett skit.USCH. Men rullstol är ganska roligt ändå, alltså inte om man va tvungen att ha den ständigt och inte kulnna gå,HEMSKT.

HAHAHAHA, sen fick jag en kommentar som gjorde min dag idag av en söt liten pojke. Hah nästan gulligt, men ja skratta tills ja grät nästan iallfall, en sak som är säkert, sen va ja tvungen att locka fram magrutor igen när jag gjorde bort mig skrämmande mycket, kunde gått åt helvetet där ett tag om jag sagt de lite högre, herreguud. Varken jag eller Nanna kommer glömma denna dag, eller iallafall kommentaren.

'snyggt skott, nästan lika snyggt som du'
btw, nån som är bra på att göra headers eller designer? hör av er till mig isåfall.
[email protected]


Kommentarer
Postat av: mm

Du har kommit på det, Kärleken ÄR störst av allt. Kram.

2010-12-09 @ 10:14:47

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0