i don´t belive what i see

Hej! Hann inte uppdatera i morse, för vi drog till stan på direkten jag + familj.
I morse hann jag bara skriva detta: Godmorgon, skulle helst viljat sovit lite längre, men när pappa kommer in med ett blåsrör som man egentligen ska ha på typ matcher, så vet man att de är nog bäst att stiga upp.
Så sant som de är sagt, Frida vet också, enligt henne har ja skrikit så de lät som jag skulle gråta, det var jag därimot omedveten om.

Iallafall så köpte jag dom sista julklapparna till mina söta vänner. känns som de blev ganska mycket pengar som gått åt till julklappar, heerejesus.
Men mamma stod för 2 st, gracias!!! Och så fick ja nya byxor så idag är en bra dag, tack igen;$

Bästa kvallan<3<3<33<3<33<333

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0