you made me feel like a special person

Jätte roligt med viruset som går, vakna i natt typ4-5 å sprang på toa å spydde, sen spydd ja typ 1-2ggr till innan jag blev less och gick ner, då var klockan 7. Frida sovde ju här, och hon är bokstavligen dödsrädd för magsjuka, lät henne sova till 11 sen bad ja henne läsa ett sms ja skickat till henne om hon skulle vakna tidigare, då satt hon sig upp å ringde efter hjälp, haha eller en tillflykt, sen minuterna senare var hon på väg till sin farmor.

Så sådär har min dag sett ut, sen ha ja bara klegat i fåtöljen(haha gu se fult de stavas) och myst under mitt täcke, men dock så somna jag under den första julkalender avsnittet jag skull se för i år.
Så nu ska jag åergå till min älskade fåtölj<33<3<3<3<3


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0