kaaaaaaaaallt

hejhej hemskt mycke hej, :) jao,  idag har det väl varit en helt vanlig dag, NÄSTAN.
jag orkar värkligen inte gå in på detaljer menmen, det var nog ingen som värkligen
log efteråt av sann glädje.men tillbax till annat.. det är IS kallt idag så man häll nästan
påatt frysa sönder fötter,händer,armar,ben,näsa,inprincip allt.riktigt kallt,var egentligen
tänkt att jag skulle på träning ikv men jag är lite snuvig o vill inte bli allt för förkyld innan
tjejligan så jag stannade hemma för säkerhetsskull,det är bara 3 dagar kvar tills tjejligan,
man känner redan nu pressen å hjärtat som dunkar så hårt att det känns som om den är på
väg ut ur bröstet.& pissblåsan som är på väg att spricka av piss även fat man redan har gått
på toaletten. alla jubler i öronen från läkteren, singnalerna som tjuter när dommarn blåser i
pipan eller ljudet av en studsande boll i en full lokal, ååååh , alla dom kännslorna är dom jag
saknar mest,! det är den allra bästa helgen av hela året,
hade inget mera att säga, men vi hörsssss :)

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0