säkert

saker du inte visste om mej.

jag tror på det övernaturliga.
jag hatar fötter, får panik om jag nuddar i någonsannans bara fot(a)
jag har dåligsyn å har glasögon.
jag är beroende av musik.
jag måste göra klart ett skolarbete annars får jag panik.
jag klarar mej inte utan dator/telefon.
jag har aldrig flygit.
jag älskar att exprimentera med smink och hårprodukter och kläder.
jag är livrädd för hajar å björnar så jag är sällan ute i skogen.
jag hatar värkligen personer som skryter om sig själv.
jag gråter till barnfilmer, t.ex. Bambi & Björnbröder.
jag pallar inte att sova länge på morgorna, "man missar hela dagen"
jag måste alltid kolla min väckarklocka minst 3ggr innan jag kan sova.
jag kan sitta å vara ledsen utan någon anledning.
jag gillar inte mitt utseende.
jag kan vara barnsligt avundsjuk ibland.
jag har bott i en by nästan hela mitt liv.
jag sjunger ALLTID i duschen.
jag jag har 4 syskon.
jag vill ta piercing men får inte.
jag kan inte äta nån frukt alls nästan för ja ä allergisk mot allt nästa, blandannat: päron,äpple,pälsdjur,jordgubbar,smultron,körsbär,hasselnötter,mandel,pollen osv.
jag är drygt 1.56 meter lång.
jag är egentligen just brunett.
jag hatar alla som tror dom kan få vemsomhelst så dom playar andra.
jag avskyr människor som är falsk.
jag är extremt mörkrädd vad vissa tillfällen.
jag har kännslan att någon tittar på mej när jag är hemma oftast ensam.
jag hatar att komma i andra hand, å att någon annan hellre väljer någan annan ist för mej.
jag får ångest om mitt rum är allt för stökigt.
jag älskar färgerna rosa, limegrön å svart.
jag älskar folk som pratar "göteborgska".sjukt härligt dialekt.
jag älskar ta bilder, alltså t.ex. ute bilder när solen skiner om ni fattar?
jag är mej själv som mest när jag spelar fotboll.
jag hatar mitt liv ibland.
jag har kännslan att jag är värdelös ganska ofta.
jag tycker lycksele bara är ett ända stort rykte.
jag tkr jag har jävligt bra kompisar samt pojkvän.
jag kan uppfattas som barnslig tkr jag själv.
jag hatar tonnåren.
jag hatar personer som är "över fjortisar".
jag blir förbannad på folk som spelar tuff bakom dator/sms, men irl pratar dom med en eller skrattar med en..
jag har sjuk humor.
jag är ganska skadeglad.
jag kan vara ganska elak.
jag har dåligt, då menar jag VÄRDELÖST självförtroende.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0