underbara värme.

hejalla underbara. var egentligen tänkt att jag skulle vara på träning nu men kände mej inte nog så pigg å kry nu efter tjejligan. trött å snorig blandannat.
men det går nog snart över. ett år kvar tills nästa tjejliga. längtar redan.
jag har inte så mycket fantasi i med vad jag ska/kan skriva, så den smällen får jag väl ta.
men vad vill ni se/läsa mer i bloggen? dela med me era ideer till mej.
annars får ni leva med mina tråkiga inlägg.
menmen, här i lycksele är vädret det värsta. -30 nu i morse senare vardet -22.
till helgen måste det vara varmare iaf eftersom då blir det backen förhoppningsvis.!
men nu ska jag pallra mej ner till restan av familjen så, vi hörs later on.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0