ÅKERSBERGA

Hellluuuuuu, har inte skrivit förän nu eftersom jag inte kunnat haft tillgång till internet. Nu ärde så att jag tillochmend sitter vid morfars dator ( tack igen! ) eftersom internet och sånt går bara att gå in på ifrån hans för det är nå grej jag absolut inte kan berätta om för jag vet inte vad just de heterm chansar på roter. Men iallfall kan bara han koppla sig in på de för vi har inte lösen. Nog om det.

Vi anlände exakt kl.7.02 igår morse, vi starta ganska precis 11 på fredags kvällen så vi åkte bil i ca.9 timmar den kvällen. Men då när vi kom hit så hade vi stugan för oss själva eftersom morfar va på endags rundtur med båt så han var borta när vi kom. Det var skit fint väder å vi tänkte ju ha en bad dag, jagmena det var en knallblå himmer utan moln, pappa hade ju inte fått nån sömn alls under hela bilturen så jag å han då sob för att jag fick inte heller mycket sömn. Då när vi vakna igen typ 9-10 så var himlen allt utom blå. Fullt av moln. Så vi for ner på badstranden fast vi hade inge sällskap av nån sol. Även fast det så var stranden fullare än vanligt av folk, för luftan var varm å kvav så inte konstigt ändå.

Idag så har vi gjort allt känns det som, för min morbror komme hit i morse och han hade båten med sig så vi följde med han efter frukost till Justerö för han skulle köpa nåt. Så vi passa på att köpa oss en glass å satt där ett ynka tag, det var ingen lång tur dit men den var lämplig ju.
Sen resten av dagen eller iallfall till 4 ungefär så var vi på stranden å bada å solbada. För vädret sprack ju upp och blev ganska bra. De sa att det skulle bli storm å hela faderullan, men heeeeeeeelt feeeeeeel, lite mulet i morse sen jätte tunna moln solen lyste igenom. Men de va en härlig tag, en perfekt tycker jag. Å nu snart ska vi äta grillat, jagmenar vi är på semester hos morfar, moster å morbror är här å hans flickvän. Vi har åkt båt å bada idag, å nu grillat, å vädret är underbart, jag måtte ju va i paradiset? Eller? Iallafall ett smakprov hur just paradiset borde va. Det saknas bara änglar å världs fred, inga vapen och inge utsläpp osv. HhHH4hhh3h3.
Bjuder på bilder frånidagnu:



Detta är då en del av släkten Roberg.



Allt för idag, ska försöka skriva mer till veckan å hålla er uppdaterade, men tillsvidare.. MUSSHADE

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack detsamma! :-)

2010-07-18 @ 22:52:50
URL: http://eemmahedberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Ni ser ut att ha det underbart...lite avis! Fina bilder på fin släkt:) Hälsa morfar så mycke! Kram

2010-07-20 @ 09:58:55

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0