amen gomorr´N

Känner mig nöjd med dagen än så länge, jag gav mig själv en spark i rumpan å lät mamma väcka mig kl.7 så jag kunde fara ut å springa. Hon for också ut men vi sprang på helt olika ställen. Mina knän är helt cp-skadade så det är skönare för mig att springa på mjukt underla, idet hära fallet grus och gräs. Har slatter knä eller nåt fast jagvet inte längre, jag har haft knäskydd på båda knäna som ska hjälpa mot slatter, men jag var tvungen stt sluta ha på mig dem i helgen p.g.a att de gjorde så jag fick ännu ondare. Jag får typ gropar av dem där de suttit...........................

Aja idag har vi faktiskt inga planer än så länge, ska väl dra ut åp stan och ta det lugnt occh hoppas på att man träffa nån man kännn.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0