DEN TJOGOFÖRSTA JULI TVÅTUSENTIO

Bad i dag åxå så klaart, och nu har man äntligen gjort bort att hoppa ifrån hoopptorne, eller det är ju inget att skryta med för 5 öre men iallafall, hadd som inge mer eller intressant att skriva så....... h00h0h0h0.*blinkblinkblink*  Vi får som alltid besök av en eller tre ank-familjer, jag tycker dom är sååååå äckliga, vet inte varför, men jag så länge jag minns så har dom alltid funnits på den stranden, eller det går väl som i arv, barna växer ju upp tillslut tyvärrrr, men jag minns att för nåra år sen så va dom verkligen på hugget bokstavligen talat lalltså dom bet en i tån, de gjorde ju inte ont, men det var ju läskigt, dom har ju inga tänder eller nåt, kändes som typ 2 plastbitar nöp om löst runt stor tån, h4h4 vilka fina minnen ändå.....

Mofrar himself är fotografennnnnnNNNN

Sen nu ikväll så for vi bort till Furusund och vinkade och kände avundsjuka ( eller iallfall jag ) till finlands färjerna, typ Silja Line å Viking Line. Som sagt laddar jag ej upp bilder jag har tagigt själv utan tar gamla som finns i arkive eller som morfar tagigt eller nå sånt.

Den hära veckan blir det inlägg som beskriver dagen åså, och ni får hålla utkik efter inlägg å sånt, vet ej när de kommer själv, utan bara när det passar som för min del, än så länge har det varit på kvällarna MOHAHAHAHAH
Slänger in bilder från tidigare dagar nu åxå hIHIHi

V till H, Emelie, Moster Malin, nån dum blondin, Mamma å Casper,

Alltså så ni vet så bjuder jag på alla bilder......
V till H. Josefina, Casper, öhhmm... ,Morbror Mattias, Mattias f-vän, Malin,Pappi å Kajsa-korv

Aja 1 mamma å 4 syskon.
HEJHEJHEJHEJHJEHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEEEJDÅÅÅÅÅÅÅ:*:*:*:*:*:*:*:*::::**


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0