FÖRSTA GÅNGEN JAGS ER SÅ STOORA OSTKROKAR

Har varit hemma ett tag nu faktiskt. Jag halvsver nu lite framför datan och gör allt som jag känner att jag måste göra och så. Besöka ett antal bloggar jag för det mesta är beroende av h3h3 nää inte riktigt men nära på.

Amen kvällen ha varit lyckad ändå, vi va ute på stan ett bra tag, eller inte jätte länge, träffa massa fina och bara knallade runt och skratta åt dom som hade det extra roligt. Sen begav vi oss upp till C ett tag, först var vi 3 sen 2 så vi beslöt oss för att spela Buzz, olyckligtvis så har jag otur i det så Carro blev den lycklige båda gångerna. Skönt,roligt men ändå läskigt att cykla hem när det är mycket fylla på stan, man känner sig fri,fångad och osynlig fast synlig på en och samma gång..

De va stooora ostbågar

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0