I wonder why it went well this time and not last

Typ sitter här å lyssnar sönder gamla låtar för det mesta. Har inget att berätta, inget att visa, inget att skriva om, inte ens nåt att klaga över förutom att mitt huvud är helt slut å ögonen tunga. Fler matcher i morgon som väntar, om vi har viljan och turen å hela faderullan så vinner vi nog hela skiten. Det hoppas jag ju också, skulle va as roligt.
 
Gissa vad? Har haft en hemma kväll, igen för typtretusenförtiofemte gången känns det som, vill ut å känna mig lite friare, fast det är ju jag som är så lat och inte orkar göra nåt åt saken men skitsamma. Nu har jag säkert någonting oviktigt att göra som drar ut på tiden innan jag äntligen kan sova vare sig jag vill det eller inte. PUSSNAT ALLA SOM ORKADE LÄSA DETTA INLÄGG SOM KOM RAKT FRÅN HJÄRTA.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

http://jeennykaarlsson.blogg.se/2010/july/nu-kan-man-rosta.html#comment



skicka vidare den länken så man kan rösta på dej!

du är blogg nr 13



lycka till!

2010-07-04 @ 01:33:24
URL: http://jeennykaarlsson.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0