If only I could I WOULD GO WITH YOU


Har beslutsångest med kläder just nu, vet ikke va jag kan he på mig, Frida kommer nån gång idag men jag vet inte heller när, ååh denne små bajs sakerna tar kål på mig, h4hh. Å sen måste jag åxå sminka mig, de va så skönt i veckan där nere i sverige för då slapp man sminka sig, fast jag gjorde det ändå. Typ 2-3 gånger bara. Vet inte varför, så skönt att va sminklös, men man känner sig så naken i ansiktet tyvärr så tvingar man nästan sig själv eftersom man inte känner sig nog "fin" då. Fast jag är ändå glad över att ja inte har vanan att dra lager på lager på ögonfransarna som andra kanske gör, eller fondation. Inge fel på det men jag är bara glad över att jag inte känner pressen att sminka mig så. h1h Tror jag har hittat vad jag ska ha nu så tjingeling


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0