SHOPPAT BRALLORNA AV MIG

Tjabaaaaaaaaa

Sitter/är fortfarande här i Åkersberga å håler på döö av hettan, eftersom det är ganska mycket skillnad med värmen här nere som där uppe i lse. Enligt mig då;);) Iallafall så har vi spendarat dagen i Täby. Ett stort köpcentrum fullt av alla sorts butiker. Har gått å gått för som köpcentrumet är enormt, typ 3 våningar upp å jättejätte lång. Men tur det för då rymms alla butiker man vill gå på å lite mera. Nu har jag gjort ett beslut....... att jag tar kort, fast jag vet inte om jag laddar upp å lägger in, istället kan jag göra som en sammanfattning när jag kommer hem som. Då kan jag fixa å dona hur mycket jag vill, vågar knappt va inne på morfars data, är rädd att klicka fel eller nå. haAHeHAe.


Men ikväll så pallrade jag och Emelie oss ut på en mini promenix till badstranden å storbryggan å tillbax. Havet går som in motr land, alltså det är jätte svårt att förklara men iallfall så går den som en smal slinga och den går man ju som bredvid. Sen på andra sidan är som en liten väg också och sen nå hus och skog ovanför där. Men mellan 2hus så var det en liten skog av muskar och snår, då hör ja nå som knaka å flåsar där borta å sen då springer där borta två röda figurer troligtvis rådjur. Jag tycker det är knas..... det bor ändå lämpligt mycket männsikor,och Åkersberga ligger ju bara 4 om inte mindre till sthlm, men ändå har vi hunnit sett rådjur å en räv! Vi ser inte ens djuren så ofta där uppe i norrland. Sen vill ja påpeka att husen står häråvar här nere. Typ högst uppe på ett berg och några meter ifrån huset är det stup ner, vi såg ett hus "inklämd" bland några bilaffärer, sen typ mitt i skogen, jätte knas. Men som ni ser får ni inga färska bilder men bäst för er att bi böjer er iallafall PUSSHEJ

Saknar er alla fina lycksele bor, men jag vill ju ändå inte hem!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0