siiiinging in the morning rain


Känns som jag tar lika dana bilder hele tiden, men aja. Har massa eller okej några enstaka blåsor på fötterna sen joggingturen i morse. Känner mig lyckad med att jag komme mig iväg ändå. Gick upp sju för att jag vill ut å jogga innan stadens befolkning vaknar till liv, men då spöregna det. Så jag rådfråga mamma å hon sa att jag kunde springa senare idag. h1h1h så jag vakna därvid 10 å for ut nån gång då. Skönt att gjort bort det nu, har bara en gång till iveckan som jag ska ut så det känns skönt.

Just nu väntar jag på 2 små stackare som går till mig för jag är så elak så jag möter dom inte. Men jag ska följa dom in till stan så de går nog vidare från den hemska handlingen av mig. Nämen det blir ju stan som vanligt.

Igår fick jag turen att slippa gå hem själv, ellr iallfall halva vägen fick jag sällskap , sen var jag tvungen att klara mig själv men som tur va vare en som villa va social i telefon den sista biten så jag klarade mig ifrån fyllegubbar, aa jag är jätte rädd att gå hem, själv eller iallafall nu under motorveckan, jätta många som åker runt i bilar å super där inne å så är dom ju ganska många i en bil å ja.................. Men än så länge levar jag. hihih

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0