'AMEN SORRY'

Igår när jag då väl va på träning höll man på dö av hetta, det va jätte varmt, sen under tiden var det ju fortfarande varmt med det kom åsk-moln. Sen på väg hem såg ja en förbannat stor blixt, å jag ä ju en aning skraj för åska osv. Sen så var ju Frida hos en kompis undertiden jag var på träningen, så jag for ju dit för vi skulle cykla hem å jag bad henne skynda sig. Sen medans jag satt där ute så kom en STOR droppe på sadeln, sen kom det fler å fler droppar. Frida kom å vi börja cykla. Efter möjligtvis 100m öste det ner. Sen då bytte vi av så jag cyklade å när vi då väl kom hem så såg det värkligen ut som jag hoppat i sjön med kläder på! Jag överdriver inte, det bara droppade från ansiktet och håret när jag kom in.

Sen så var det några bässervissar som åkte förbi i en bil som skyddade de från regnet..... så satt de å skratta åt oss.:(:(:(::((  hahha, det var därför jag inte skrev nåt i går eftersom pappa dragigt ut internet så inte blixten skulle slå ner å bränna upp den.

Match idag håll alla tummar och tår och sparka på alla rövar ni kommer åt.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0