gamm härske skola

Vanlig skola idag, fast med vattenballonger ett tag, blev träffad men han missa ändå.......... Så jag blev bara liiite blööt(a)

Jag kanske far till stan å ser om jag har pengar nog till att köpa en kjol jag vill ha, tänkt till skolavslutningskvällen då rösten från Brolle ska eka mellan husen i centrum. Det blir awesome. Den är en av de bästa kvällarna på hela året. Ni som inte varit här då tkr jag ska komma, asså jag vet inte varför det är så otroligt roligt. Lycksele är ju ändå så litet å så, men jag älskar att träffa å umgås med folk man inte brukar träffa så ofta å detta är ett bra tillfälle då alla redan är på stan så. Aja men det är de ända gången det är tur att man bor i just denna stad. *hihi*

PEACE OUT

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0