ja blir så arg,ledsen,sur,frustrerad,förtvivlad,förvirrad

Såg ni Greys Anatomy igår? Om ni gjorde de kan ni fatta va jag menar, avsnittet i går va helt ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Nån dåre med pistol var visst man till en kvinna som de stängde av appatraterna för eller nåt för hon var hjärndöd och han ville nu hämnas. Så han sköt ner halva personalen kändes de som, t.o.m Derek Shepherd, ( asså jag tog hans namn han har i serien nu ) å jag måste då erkänna en sak......... jag tror jag grät sönder då, så nu kanske ni förstår rubriken.

Måtte detta sluta bra, fortsättning följer på onsdagens avsnitt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gabba har sett avsnitten som kommer så hon vet...Jag försökte få svar igår men hon vägrar..grrr

2010-06-10 @ 23:12:58

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0