kvällen är ung, fast just nu ärdet sent

Frida tittade plötsligt förbi idag efter skolan, hon hade ingenting för sig men hon vantade på att tiden skullle rinna så hon va här ett tag sen drog hon iväg på sitt ärende. Senare typ nån timme efter satt jag mig där ute på verandan och njöd av vädret, solen som lyste igenom varje titthål i molnen den fick, och värmen och slumrade till lite nu å då. Sen helt plötsligt vakna jag av att nån var på väg in till vår gård, ställde mig upp å så var Frida här, igen^^

Och efter det ska ni veta gick vi ut i väntan på de andra och så dela vi med oss av vår konst till gatan, vi ritade med kritor man kan rita på vägarna med på just vår väg.
Vi blev ganska stolt ändå.

Istället för "Frida was here" skrev hon "Frida was hear" *hihihi*

Sen for vi ju på klass-träffn å hon följde med, blev roligare än vad jag förväntat mig faktiskt. Vi spelade Tillochmed fotboll, vädigt roligt.

Efter vi då farit hem tog vi våra vrål-åk och gled runt forsdala och hon pekade ut olika hus sen hon var liten å olika ställen bland annat, *hih* Sen skulle hon visa mig där det en gång stått en  koja vars hennes grannar byggt, asså grannarna hon hade när hon var liten. Men de var tvungen att ta bort den för att den stod för nära vägen.


Där bland buskar och träd hade den tydligen stått.

Sen träffa jag på några av de fiender jag hatar mest av allt just nu...........bladis lusis, eller som jag vill säga, "en blad los"


Nu fick ni lite av allt möjligt, kände mig efter i bloggandet så ni fick en hel del bilder! PUSSNATT

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0