midsummer-10

Jag spenderade ju min midsommar i Insjö. En mini by som ligger i stort sett mitt i skogen, eller vi var mitt i skogen mittemellan Lycksele och Åsele. Men jag hade det toppen bra där borta. Stugan låg just vid vattnet så vi for ut på fiske-tur med flotte. När vi for så va det skinande sol i Lycksele och medans vi åkte så såg det ut som att vi åkte mot moln och regn. Fast sen sken det upp där vi var så jag lugnade ner mig hah. Men iallafall så åkti vi ut på flotten och stannade i en liten vik där vi börja fiska, sen drev vi oss lite närmare en vass som var där, då sluta jag genast fiska eftersom jag ville absout inte få en gädda på kroken, då skulle jag nog bokstavligen skita ner mig. Men istället så drog min lille vän Frida upp en så klart. Ett riktigt äckel, har ingen bild på den som tur är! Sen for vi ut en gång till fast långt bort åt andra hållet, då jävlar drar hon upp en till......................... Och flera små abbare fick vi också hahahah.
  
  
  
  
  
  
  
  
  

En av låtarna vi lyssnade sönder, gammmal men bra(a)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0