SISTA DAGEN INNAN SKOLAVSLUTNINGEN

Vi cyklade till hedlunda ju tidigt i morse ca halv 3 på morgonen med storm,vulkan utbrott, hagel och tornados hack i häl.. näää skämta bara, vi börja cykla från skolan typ halv 9 och solen har skinit ända sen dess hela dagen. Vi har lekt massa lekar å till min stora förtjusning hunnit bada och sola medans vi var där borta också!

Vårt snygga sandslott med trädgård som gav oss första plats men ändå inget pris!:(

Jag bjuder, fick veta idag att det fanns hopp om magrutor på min mage ändå *jätte glad*




Detta är då den snygga fotografen av de flesta bilderna.

Några kommer ju att flytta och några är inte med på bilden, men jag kommer sakna 7an på sätt å vis.
'De glada dar vi haft till sammans är utan tvekan sluuuuut'

Ha ett bra sommar lov allihopa! I morgon är det skolavslutningen desssutom ska vi ha en middag de flesta tjejerna nu som ett litat hejdå för Emma och Tove som flyttar och Frida som byter skola. Saknar er redan!♥



Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0