UPPE MED TUPPEN

   
Eftersom mamma jobbar som dagisfröken så har hon hemma ett barn här. Därför tvingas jag att stiga upp senast kl.8 eftersom annars får jag nog ingen frukost utan får vänta till lunch.

Men just nu sittter jag och väntar in solen. Har tänkt att vänta lite eftersom solen ska koma fram lite mera så jag kan sitta i "hörnet" ( alltså det är ett hörn vid vårt hus eller hur man kan säga, om man ligger där så blåser det inte på en å man slipper frysa MOHAHAHAH ), än så länge har jag inte sett ett ända moln *superglad* så jag vill ändå skyna mig ut, kan ju lika gärna passa på att sitta vid datorn ett ynkapytte tag så. Men nu ska ja smörja in mig i solkräm så jag slipper bränna mig OM jag skulle somna.
MUSSHADE - pusshej på norska.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0