'AKK AKK AKK VILKEN DÅLIG HEJAKLACK'


Godmorgon alla sovsugna! Som ni ser på bilden här ovan så är det såhära jag ser ut idag. Idag om man tänker sig en skoldag så kommer den bli lite annorlunda, som jag sa igår ska va fara å käka glass efter lunchen + att jag som är i elevrådet ( känner mig faktiskt ansvarsfull hah ) ska fara på MB och diskutera en enkät som man fyller i i8an eller 9an, minns inte riktigt, sen det viktigaste av allt...... att vi får fika! JIPPIII. Men annars är allt som vanligt.

För er som inte visste så har det tydligen öppnat som en subway affär/kiosk/bar jaja hur man än vill säga, är i lilla lycksele, jag skälv är överlycklig.. *hihiihhhh* Om jag hade  haft pengar så hade jag å en söt vän farit och ätit där i dag, men så blev det inte. =(

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0