EN DÅRE PÅ HOJ

Heyyyyy,!

Sitter nu här själv med ögonlock lika tunga som stenar känns det som. Taggar sängen och sömn.
Idag ska ni veta så fick jag mej en cykel av min pappa, eller rättelse världens bästa pappa en lila tant/kärring-cykel. Världens snyggaste ( om jag får säga det själv ) Jag och Frida har redan hunnit inviga den och den var helt okej. Ganska stor med pakethållare ( som är ett måste ) Och så klart en snygg färg. Hade redan tänkt mig tanken att måla om den men ångra mig genast när jag såg vilken fin färg den egentligen va ( jag hade fått sett den på en bild, en mobilbild så man såg inte helt )


 



Hihihi här har vi vrål-åket. Men nu måste jag ha min skönhetsömn. Seeyaa


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0