faktiskt varmt

Heeeeej

Jag vet inte hur det är hos er, men här i lycksele så är det så kvavt å varmt att man blir galen. Åskan härjar här så det är därför det rä så kvavt här i luften. Men solen är åxå framme. Just nu vet jag inte hur varmt det är men bara för nån timma sen så var det just över 20 +grader. Och det äckliga var att det regnade ett tag med, å då var regnet ovanligt varmt :o Det är ju bra att sommaren är på väg, men de kändes inte så bra att gå i jacka, tjocktröja, å mjukis i så varmt väder, inte kul alls.

Men nu sitter jag här ensam eftersom Frida for hem för ett tag sen, så jag lär få va hemma hela kvällen, kommer ändå bi lite skönt. Tagga upp å krya på sig till matchen i morgon. PUSSHEJ

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0