'hej,goddag,å hallå i sverige hälsar vi så'

Godmorgon alla pratglada, igår som ni kanske förstår sså va jag inte på så bra humör. Men idag är det lite bättre, hatar mina drömmar nu bara. De gör mig glada och lycklig för det händer en massa där. Men när jag vakna fattar jag att det bara va en dröm, att de är inte och kommer inte heller bli värklighet. Så nu ligger det till så.

Idag är det skola igen, redovisning av där vi praoat åså. Men i morgon så är vi som de flesta lediga, på fredag me, så det blir jätte härligt!^^ Blir kompisar ikväll och jag hoppas att de blir en bra helg ändå. Det börjar bra med 4 dagars ledighet så.. Men vi får se hur det blir. Skriver nog mer idag, men troligen inte eftersomdet är sjukt bra väder så det blir nog att gå på stan istället. Om det ligger några pengar och skräpar så blir det mjuk glass åxå! *hih*'

Och vettni så att igår slog det mig attt det va exakt en månad till skolavslutningen från igår. Asså så var det den elfte igår(a)
Snilleblixt.

Jag idag, myspys älsklings nya kläder.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0