ikvällen blir nog lång

Om vi nu har tur å det inte blir nån plötsligt förändring så vi tyvärr måste avstå så ska vi fara å göra nåt som är premiär för detta år. Nämnligen årets första bad i en sjö, eller älv, eller vars vi än kommer fara å bada, det är ivarken jag eller Frida som vet det utan vi ska höra med ännu en kompis vars vi skulle.

Idag har det  ju inte varit lika varmt som alla andra dagar vilket är bra. Även fast jag längtar till den riktiga sommaren i juni någon gång då man värkligen vågar gå ut i bara shorts och inge leggins eller tights elelr nåt under tunikan eller nåt liknade. Och så längtar jag efter sommarlovet då man kan ligga en hel dag och värkligen steka i solen å bruka upp sig lite eller vad man kallar det, skaffa solbrun/gyllenbrun hy, den absoluta längtan!

Just nu sitter jag och kollar igenom lite smått gamla bilder intå många men de väcker värkligen fram gammla minnen, både bra å dåliga, har inte så många men de räcker. Men jag skriver sen å bjuder på bilder. PUSSHEJ

PEACE OUT.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0