'KÄNN DIG SOM HEMMAA, AAAAAAHAAHAHAAA'

Ume hela dagen igår, eller iallafall från typ 10.30-16-05 Hittade massa fina kläder ska nu veta! Hih, hann tyvärr inte ta så många bilder idag, tillslut tog jag ett turist-fota i ren panik(a)


Bstn på morgon

Ja vi är faktiskt bättre än du på att guida turister som ska till "suppermarcet"


Nästa gång frågar jag på engensla om någon kan ta kort på oss som man ser kineser med sveriges flagga viftandes i handen med på filmer.

Över till de som fick mig spendera bort en stor summa på.

Köpt på gina tricot om jag inte är helt senil.

Tröja & Byxen köpt på BikBok

Och så ni vet köpte jag en klänning åxå till skolavslutningen, men just nu vill jag inte visa den(A)
Ni får se den sen, ksk då det gäller,
*hihi*


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0