"ledig dag"

Heeejsaaaan,!

Idag skiner solen åter och det är en av de bästa dagarna på hela veckan idag! Kort skoldag och jag har en så kallad "ledig dag" å med det menar jag att jag inte har träning eller nåt spec idag, så då kan jag passa på att plugga eller gå på stan, eller göra ärenden. Har redan hunnit planerat lite vad jag ska göra:
•Cykla ner till Indo Café där Frida praoar eller hur man ska kalla det, sen ska jag ta ut mitt ID kort till mitt kontantkort ( heter det så? ) Å sen tror jag att jag ska hem å plugga lite till spanska provet å nån engelsk grej som båda ska va klar tills i morgon. Jag tror då att min dag seer ut så ungefär. Men ska dra nu, plikten kallar.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0