No normal day to day

Jag vet att alla vet att att idag är det morsdag den dagen på året man visar sin mamma att man värkligen uppskattar vad hon gör och all kärlek man har till henne, än har jag inte lyckats så bra med det. Sitter bara och latar mig framför datorn och jämrar mig av all värk i kroppen jag samla på mig sen igår. Men dagen är än inte slut. Men hursom helst så älskar jag dig mamma!

Jag kan skrika på dig, kan bli så otroligt arg på dig att jag ser svart.
Kan anklaga dig för allt om jag haft en dålig dag,
jag kan avreagera all ilska jag har på dig även fast du är helt oskylldig,
jag kan sätta press på dig, bli sur om du inte gjort de å de.
ibland kan jag behandla dig som om du inte vore människa och inte hade vanliga kännslor,
och ibland känns det som att du absolut inte har dina egna kännslor och problem som jag har.
Jag kan vara förj*ävlig mot dig och bete mig illa, riktigt illa då.
Begära ganska mycket och förväntar mig alltid för mycket.

Det finns garanterat 100 saker jag kan räkna upp som du gör bra.
Här är några få saker av alla:
Du kan alltid trösta, finns alltid där, tar hand om oss här hemma, lagar mat,
fixar kläder/smink/godis/skor ja allt! & tillslut, du rä en sån underbar mamma.

Du är världens bästa mamma ska du veta!♥

Grattis på morsdag, tusen kramar och rosor till dig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du underbara unge, jag älskar hela dig!!!!

2010-05-30 @ 16:33:46
Postat av: Madde

<3 jag gillar oxå din mamma!!

2010-05-30 @ 22:49:37
Postat av: Maj-Hellen Nordin

Jag är faktiskt hennes mamma, de du!!!

2010-05-31 @ 18:59:07

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0