om det inte är stek hett så regnar det

Ja nu är det såhära att regnet det bara öser ner! Inte kul. Nu märker jag själv hur mycket jag klagar *hihih* För att de senaste dagarna har det varit STEK-HETT och då menar jag värkligen det, det är säkert inte bara i lse det har varit det, men då klaga jag på att det va alldeles för varmt, men idag var det inte sådära varmt , eller mitt på dagen kom solen fram å då vart det lika vamt som igår. Men istället har det regnat HELA dagen, å då klagar man ju på det också. Ibland är det jobbigt vissa dagar,, HAH.

Hej förresten, Fast en possitiv sak med att det regnar är att all pollen far ner i marken å då känner men inte av så mycket ( för stunden ) och nu ännu en neggativ sak jag kom på angående regnet, jag har träning ikväll:( hatar att träna i regt, speciellt nu när der regnar som värst.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0