'STUCK IN THE MOMENT'

♥Matchen gick utmärkt idag, 3-0 till oss ska ni veta.

Sen idag for vi ut till ensamma knaften å gratta min faster på födelsedagen, där ute är det som en liten djurpark. Hon själv har en höna samt en tupp, katter, hund, ett får, hästar å sen så har de älgar som grannar ute i skogen som vi fick se idag faktiskt.

För er som inte visste så har jag faktiskt också bott i en by tills jag började 6an. Husbondliden faktiskt. Blev en lättnad när vi flyttade in till stan för jag vågar mig knappt ut å springa själv där eftersom jag är så rädd för björnar(a)

Tack ännu en gång moster för ansikts cremerna jag fick av dig!♥

Vänster till höger
-Blueberry face cream från Oriflame.
-Ansiktsvatten från Oriflame.
-Rengöringsmedel från Oriflame.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0