'sweet dream or a beautiful nightmare'

Hihhh, jag drömde en blandad dröm inatt, tänkte berätta om den.
Men jag å pappi å några vänner åkte typ flygplan, jag satt å mingla med några bredvid mig å framför mig för vi satt väldigt knäppt i det flyglane, men iallafall så skulle jag säga pappa någonting, så jag vände mig om eftersom han satt bakom mig. Jag prata med han å märkte sen att han satt vänt åt ett annat håll. Åjag titta vem han satt å prata med, gissa vem det var...? Rabih Jaber, vår stolthet för lycksele efter att ha kommit långt i idol. Så jag fick kramar å de fotograferade oss osv. Typ helt underbart!

Han liknar ett gullligt litet troll?

Sen drömde jag åxå att en katt höll på att äta upp en vessla eller nåt, båda var husdjur jag skulle sköta om å när jag väl typ särat på dem så var  kattens huvut snett (?) HEMSKT.

PUSSSHEJ

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0