TRÖTT Å POLLEN ALLERGI

Nu är värkligen sommaren på väg, eller det är i alla fall vår så det står härliga till, de värsta på våren har nu namnligen anländ, pollen. Jag är som ni kanske förstår pollen ellergiker, hela min familj är faktiskt det, så jag är inte ensam hemma att snora, klia ögon å äta små tabletter som ska hjälpa.

Godmorgon förresten! Har lite brottom eftersom jgag ska åka med pappa,mamma,syskon i bilen till skolan, egentligen är det tänkt att jag ska cykla, men jag vågar inte riskera att de jag möter ska måsta va med om en tros-chock så jag tar inte den risken. Och dessutom har jag massa kakor som ska komma oskadda till skolan.

Jag idag, skjortan är köpt på gina tricot/gina-tricot/ginatricot/gina ( asså jag vet inte hur det stavas )

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0