VILLVILLLVILLVILL

Hej alla glada, vill bara meddela att jag är med i en tävling hos www.kenzas.se om att vinna en iPod touch 3G från http://www.nordicappleparts.com.

Och nu är det såhära att man måste skriva ett rim å det har jag gjort så jag tänkte dela med mig av den:
"vill så mycket & vill nu vinna en iPod.
vill åxå kunna bo på en ö som är obebod.
det sista är omöjligt & det gör mig väldigt galen
men om jag vinner en iPod och få ha den i handen
då slipper ni en dåre och jag slipper att lida
men om jag inte får den börjar ja ju grina"

Hah inte det bästa jag någonsin skrivit menmen.(a)


Kommentarer
Postat av: Madde

Håller tummarna att du vinner :) Snygg färg på cykeln!!

2010-05-06 @ 21:35:53

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0