du hör mig skrika

Men hejåhå! Hade planerat att smacka in ett inlägg imorse men larmet ringde inte, eller rättare sagt, jag stängde säkert av den men de har jag faktiskt inget minne av, å den ligger en liten bit ifrån mig så jag får verkligen sträcka mig för att nå denså ja vette satiken hur de gått till, fast jag har ju en misstanke att de finns ett spöka här som gillar att jävlas med mig, kommer alltid att tro att huset är hemsökt, inte för att ja märkt nåt, men ja tycker de ändå.

Tänkte va med på träningen ikväll men jag sparar mig till i morgon istället. Men ska fara å titta på den istället så de känns ganska bra!

Förlåt men hade ingen bättre bild.

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

svar: tyvärr så har jag glömt mitt lösenord ^^

2010-11-17 @ 18:22:17
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0