gräv mig ett hål sedan göm mig där

Kalaset har ägt rum här hela dagen så de är inte nåt annat som inträffat typ. Eller jo, just före kalaset promenixade jag å Frida ner till shell och lämnade igen filmerna, sen igår. Paranomal activity och Fredag den 13e. HHAHA, ja, så de fanns inte så mycket intressant att skriva om tyvärr.





Kom nyss på att de är skola i morgon, så jag måste springa till sängen nu, + attja inte hunni läsa ett skit ur boken som ja ville göra, inte ens läst till prove.USCHAN.men aldrig att ja gör nåt sånt på fre-lör å idag hadd ja inge tid så mamma&pappa, nu har jag en stadig bortförklaring.
Dagens liv kan ta sig någonstans.

Kommentarer
Postat av: mizthanguyen

Nu är tävlingen avgjord, kika in för att se om just du är en av vinnarna! Om du inte vann denna gången har du chans att vinna nästa vecka från och med

imorgon!

2010-11-21 @ 21:58:10
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: RC

Hej, Du var med och tävlade i min bloggtävling.

Kika in på bloggen nu och se om du är en av fem finalister. Lycka till!

2010-11-21 @ 22:27:21
URL: http://lookylooky.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0