blod är tjockare än vatten

Kvällen ha vare super, har vare här och sett film med några, haft ganska roligt ändå. De som jag har upptäckt nu ikväll är att killar är jävligt rädd av sig, vi såg paranomal activity här och nästan alla kröp å försökte gömma sig, sen i slutet (ni som har sett de vet att de är ganska så äckligt spec när man aldrig sett den förut) så var de faktiskt inte bara tjejerna som skrev, höhö jag vet inte vad andra tycker men ja tyck de är ganska komiskt.

Sen när nästan alla stuckigt så följde jag å Frida med Manfred och Björk en bit, va sjukt skönt med en typ promenad efter all trängsel i min stora säng som just då kändes tinywiny liten. + att de va skönt att svalka sig för att de blir fruktansvärt varmt av att sitta så nära varann.
Har dock inga bilder för ja hadd lagt bort kameran eftersom ja hadd egopics på dom som ja glömt radera så ja ville inte riskera att nån fler såg dem.

Shit, imårrn blir de å damma av bikinin igen!uschnbuschn
Nu:ska ja sussa sött så jag hinner dra ut imorgon på dagn innan systers kalas å efter jag städat å baka!♥

Värdns finaste syster.


Kommentarer
Postat av: emelie

du är ja! ÄLSKAREJJ

2010-11-22 @ 13:50:46
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0