find me

Jag är just nu så otroligt trött, vill upp å duscha innan jag slockar för ikväll, få se hur de blir med det.
Va inte så väldarns mycket på stan idag, gick igenom den, såg tomten, gick en omväg till shell, sen blev vi kvar där efter vi köpt göömmgöömm.
Ha inte gjort nåt spec alls idag nästan, eller jo, träffa Oskar. Inte varje dag man träffa han.
Men sen for vi till Fridas farmor å åt blöta, fick en stor längtan till jul då, spec när de är julmusik i närheten, längtar verkligen, känner mig som en skitunge, can´t help it.


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i veckans blogg hos mig.

Jag har nu lagt upp den första vinnaren för dagen - kankse är det du?



Om inte, så finns det två chanser kvar. Givetvis kommer även ny tävling uppinom kort inför nästa veckas vinnare.



På tal om vinnare har jag även en tävling just nu i sammarbete med SUMOpix.com - Missa inte den.



Ha en fortsatt trevlig måndag!



2010-11-29 @ 09:43:45
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Tack så jättemycket!

2010-11-29 @ 17:33:37
URL: http://jnnn.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0